czwartek, 25 lipca 2013

Zajęcie dla młodych miłośników ciężarówek czyli Euro Truck Simulator 2




Cześć. 19-go Października 2012r. nadeszła ta chwila, w której wydany został Euro Truck Simulator 2. Według wielu miłośników, w tym mnie, najlepszy symulator o ciężarówkach jaki dotychczas miałem przyjemność grać i widzieć jak ktoś w niego gra ! Spośród wszystkich tego typu symulatorów ten przeważa zdecydowanie m.in.:

- Grafiką
- Licencjami Ciężarówek ( Brak Mercedesa )
- Mapą
- Całym systemem zleceń
- Dopracowaniem i na ten temat się trochę rozpiszę...
Studio SCS Software cały czas pracuje nad dodaniem dodatków do tej gry, urozmaiceniem jej, zrobieniem jej jeszcze lepszej niż jest.. Cały czas do gry wychodzą patche z nowymi aktualizacjami. Patche oczywiście są darmowe, a pobierać je można stąd - http://www.eurotrucksimulator2.com/update.php -. Najnowsza wersja patcha to 1.4.8. Patche m.in. wprowadziły następujące dodatki:
- Optymalizacja gry
- Dodanie najnowszego modelu Iveco Hi-Way
- Mnóstwo poprawek na mapie gry
- Ciśnienie w układzie hamulcowym - Po naciśnięciu hamulca ciśnienie w układzie spada, natomiast po naciśnięciu gazu ciśnienie się nabija i rośnie
- Po najechaniu na linię pobocza mamy " dźwięk " taki jaki słyszymy naprawdę
- Odpalanie samochodu - Najpierw elektronika, potem silnik
- Dodane nowe drogi. Poprawek jest duuuuużo więcej, ale każdej z kolei opisywać nie będę...
No i przenoszę do Wikipedii, jak ktoś w tej sprawie jest zielony.. KLIK

Do symulatorów tego typu jest dużo urozmaiceń. Jednym z nich jest " Wirtualna Spedycja ". O co w niej chodzi ? Dostajesz zlecenia przykładowo z Wrocławia do Londynu, jedziesz tam i piszesz rozliczenie, co wiozłeś, ile km zrobiłeś, ile zarobiłeś itd. Jest to bardziej zbliżone do realizmu niż sam system z gry.
Polecane przeze mnie VS'ki:
- Golden Lines
- EU-Trans

Zawsze jeśli nie możesz kupić gry możesz oglądać filmy. Polecani przeze mnie " youtuberzy "
- Wujek Bohun

Dzięki za czytanie mojego bloga. Pozdrawiam !

3 komentarze:

  1. Dzięki Damian :)
    Wojtas

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja nigdy takiej opcji nie rozważałam, ale jestem za to zdania, że ważnym jest aby wiedzieć z jakich usług transportowych warto skorzystać. Od siebie na pewno polecam firmę https://transportmaszynpoznan.com/ na której zawsze możemy polegać.

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja raczej takimi rzeczami się nie zajmuję i zdecydowanie bardziej lubię prowadzić samochody osobowe. Na dziś już wiem, że w razie problemów to pomoc drogowa https://pomocdrogowa.i-koszalin.pl/ będzie tym najlepszym wyborem.

    OdpowiedzUsuń