piątek, 19 lipca 2013

Na początek...

Witajcie. Chciałbym zaprezentować Wam bloga o tematyce Ciężarówek i o Transporcie. Będę Wam prezentował m.in. zdjęcia ciężarówek zrobionych przeze mnie lub z internetu, ciekawostki ze świata transportu i motoryzacji, najnowsze marki jak i już przez połowę miłośników zapomniane, a przez drugą połowę miło wspominane starsze ciężarówki, naczepy i wiele, wiele innych ! Serdecznie Zapraszam i myślę, że będziecie odwiedzać mojego bloga, a moje starania nie pójdą na marne : )
No więc na rozkręcenie Bloga prezentuje Wam jedną fotkę Scanii 124l., którą zrobiłem wczesnym rankiem na parkingu w Skawinie:


Szerokości, pozdrawiam - Damian
Następny post prawdopodobnie - 20.07.13r.

5 komentarzy:

  1. Fajny opis. Blog zapowiada sie superowy ale na następny raz większa dostawa fot bo blogi bardziej słyną z tekstu w miarę krótkiego a dużej ilości ss :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. W następnym wpisie będzie mój Truck Spotting : ) Blog jest nie o tematyce fot, a o ciężarówkach i o transporcie. Dzięki za opinie. Szerokości !

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy prowadzisz taki transport jak oni- http://ekspo-trans.pl/kontakt/ ?

    OdpowiedzUsuń