niedziela, 21 lipca 2013

9 zlot Master Truck w Opolu

Witam. Na początek wielkie ukłony w stronę użytkownika gamroth1 bo zdjęcia, które zostaną dodane na bloga są Jego autorstwa. Był na Master Truck i porobił, a że ja nie miałem takiej przyjemności skorzystałem z jego ujęć i wybrałem te moim zdaniem " najlepsze ".
Zdjęć było w cholerę, ale jakoś udało się przebrać między wszystkimi i wsadzić niektóre na bloga.
Co to jest Master Truck to każdy fan Ciężarówek powinien wiedzieć, ale dla nie wtajemniczonych daje link.






















  

Pozdrawiam - Damian

2 komentarze:

  1. Faktycznie takie ciężarówki są bardzo fajne i ja z podobnej korzystałem w przypadku awarii mojego samochodu. Właśnie w takiej sytuacji zadzwoniłem po pomoc drogową https://www.pomocdrogowa.wwarszawie.pl/ i jestem zdania, że był to bardzo mądry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Transport towarów to nie tylko kwestia przewozu z punktu A do punktu B. To także odpowiednie zabezpieczenie ładunku, terminowość dostaw oraz profesjonalizm w każdym calu. Jeżeli szukasz firmy, która spełni te wymagania, zajrzyj na stronę https://transport-gdansk.pl/. Gwarantuję, że nie będziesz zawiedziony.

    OdpowiedzUsuń