niedziela, 27 października 2013

Koniec...

Witam. W tym wpisie, zapewne ostatnim, chciałem napisać, że kończę z produkcją wpisów na bloga. Około trzy miesiące istnienia, a widowni jest bardzo mało. Ja czasu mam nie dużo, staram się wciskać pisanie wpisów pomiędzy inne, ważniejsze zajęcia, ale idzie to na marne. Przepraszam osoby, które czytały bloga, choć jest ich nie wiele. Zobaczyłem jak to jest, chciałem spróbować prowadzenia swojej strony, jednak nie jest łatwo zdobyć czytelników.

Pozdrawiam.

Na zakończenie publikuję wpis, który napisałem już kilka dni temu.

5 komentarzy:

  1. Witam Pana bardzo podoba mi się Pański Blog jest bardzo mądrze zrobiony proszę się nie podawać i dla tych kilku osób nadal wrzucać jakieś nowości ze świata transportu

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, teraz trafiłem na bloga. Widzę, że reprezentuje wysoką wartość. Może kiedyś wrócisz do publikowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, może jeszcze kiedyś wrócisz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może wrócisz jeszcze, jak będziesz miał więcej czasu. Oby!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze dzisiaj mojemu znajomemu powiem o maglownice Bytom . Według mnie to jest naprawdę bardzo dobra oferta.

    OdpowiedzUsuń