czwartek, 1 sierpnia 2013

Nowa gama Renault Trucks

W tym newsie zostaną opisane oznaczenia najnowszych ciężarówek marki Renault. Jak widzimy prezentacje nowego Range to zazwyczaj pisze " Renault T, Renault K ", a w tym wpisie przedstawię Wam co te literki na końcu oznaczają...

Więc zacznijmy od najpopularniejszego modelu...

Renault T - Czemu najpopularniejszy ? Gdyż jest to model długodystansowy, a te spotykamy najczęściej.

Silniki: Od 380KM do 520KM o normie emisji spalin Euro 6
Ta wersja musi być niezawodna i solidna. Przedstawię teraz co powoduje, że Range T takie jest:

- Kabina wzmocniona w najważniejszych miejscach konstrukcji
- Przednie zawieszenie jest pneumatyczne. Nośność do 8t.
- Stal o wysokiej granicy sprężystości
- Modułowe podwozie umożliwiające dostosowanie  do każdego rodzaju eksploatacji

Niezwykle komfortowa kabina:

- Na liczniku ujrzymy 7" wyświetlacz HD
- Kierownica wielofunkcyjna umożliwiająca obsługę telefonu, sterowanie regulatorem i ogranicznikiem prędkości oraz poruszanie się po menu
- Sterowanie zautomatyzowanej skrzyni biegów z kierownicy


Renault K, Renault C - Są to pojazdy budowlane do przewozów ciężkich ładunków.

Silniki: Od 280KM do 520 KM o normie emisji spalin Euro 6
DMC tego pojazdu wynosi aż 50t.
Silnik jest zbudowany idealnie pod warunki pracy na budowie.
To auto musi być jeszcze solidniejsze niż Renault T. Jest solidniejsze przez:

- Oddzielenie wiązek elektrycznych i pneumatycznych, aby ułatwić obsługę
- Tylne zawieszenie Paraboliczne lub Półeliptyczne
- Stalowe zbiorniki paliwa
- Proste podłużnice o grubości 8mm
- Zawieszenie mechaniczne o nośności do 9t. ze smarowanymi zwrotnicami

Komfort:

- Pojedyncze pokrętło sterowania blokadami mechanizmów różnicowych
- Automatyczne włączanie świateł i wycieraczek

Renault D - Pojazdy Dystrybucyjne

Renault D jest dostępny w wersji o DMC od 3,5t. do 7t. - DMC od 10t. do 18t. - DMC od 18t. do 26t.
Najwyższa kabina ma 2,3m.

- Wstępnie nawiercone podłużnice w zależności od konfiguracji pojazdu gwarantują minimalną liczbę otworów i większą wytrzymałość knstrukcji
- Kabina wyposażona we wzmocnione fotele
- Zawieszenie z przodu jest bardziej wytrzymałe i dostosowane do wszystkich branż
- Zawieszenie tylne nie wymaga obsługi


Oprócz zastosowań każda wersja różni się także innym wnętrzem. Którą wybierzecie zależy od Was. Pozdrawiam. Damian !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz